reklama

utorak, 15. ožujka 2016.

Neki dan tokom izlaska je pijana devojka…




Neki dan tokom izlaska je pijana devojka uhvatila za kosu moju devojku i pocela je tuci. Puno veca je od moje devojke,ja sam uskocio i zveknuo joj samarcinu i to ne bas laganu,a visok sam i krupan,193 cm visine,108 kg tezine. Uvek bi stao za svoju devojku,ali nekako me grize savest,jer rekao sam da nikada necu udariti zensko jer mi je otac tukao majku. Devojka mi kaze da sam ispravno postupio i da me radi toga ne gleda drugacije….

Cimerka ima majicu sa ovcom. Kaže kupio joj tata jer je držala dijetu. Pita je cimerka zašto je bila na dijeti, kaže ona: ,,Mislila sam da ne mogu da nađem momka jer sam debela, ali sam shvatila da nije do toga. Smršala sam 10kg, bila sam mršava i plava i opet mi nije išlo.”

Nema komentara:

Objavi komentar