reklama

utorak, 15. ožujka 2016.

Moj muz je djubre. Ne mogu se normalno ni posvadjati…




Moj muz je djubre. Ne mogu se normalno ni posvadjati, ne mogu vikati ni ljutiti se na njega. Sta god on napravi a meni se ne svidja on odmah ispravlja. Zna da mnogo volim s*x. Kad se naljutim on se skine i hoda gol po kuci i ja ga gledam i napalim se totalno. On moze da izdrzi cijeli dan da ne prica a ja se ljutim mozda 5 sekundi. Neki dan smo se posvadjali dok smo se vozili s posla i samo se parkirao i raskinuo sve na meni da sam zaboravila kako se zovem. Ovo je ludo jer ne znam ni kako da pricamo normalno.

Moja najbolja prijateljica se zaljubila u mog dečka. Iako tvrdi da nije, znam da je. Po celi dan i noć mu piše, stalno priča o njemu, pa neko bi i pomislio da su u vezi. Smeta mi to ali previše ih volim da bi nekog od njih ostavila ili ih posvađala. Užasno se osećam jer ne želim da ih izgubim.

Nema komentara:

Objavi komentar