reklama

ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Imam malo provokatnije slike na fejsu…

Imam malo provokatnije slike na fejsu. Moji su imaju veoma lošu finansijsku situaciju, skoro sam zmrsila konce sa dekicom koji može da mi ispuni svaku želju u životu moji naravno ne znaju da imam dečka koji može deda da mi bude, ja se ne bunim i lepo mi je sa njim i svaki put kad završimo sa seksom ostavi mi 100 eura u novčaniku. Pre odnosa konzumira viagru i ne žalim se na naš seksualni život i za kraj moram reći da imam 17 godina, bez posla sam, završila sam školu.

Pa kako bahati neki roditelji mogu biti. Posalju nam svoje dijete od sedam godina citav dan da oni mogu odmoriti. Dijete hiperaktivno, jedinac, zahtijeva stoprocentnu paznju. Stvarno ga volimo svi u kuci, al sto je previse, previse je. Sve pod izgovorom da mali od citavog komsiluka nas najvise voli i stalno moli da ga puste da dodje ovamo.

Nema komentara:

Objavi komentar