reklama

ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Imam 18 god našla sam dečka 25 god stariji od mene…

Imam 18 god našla sam dečka 25 god stariji od mene okolina nas osuđuje što je dosta stariji, moja majka mi daje podršku i tera me da se udam za njega jer je on dosta imućan i mama mi kaže da bi lepo živeli pored njega.

Imam 19 godina zivot mi je pakao. Imam roditelje,kao da ih i nemam. Rastavljeni su,majke nije briga za mene,otac jos gori. Zensko sam,imam svoje potrebe ali nikoga nije briga za njih,također i za mene. Imam osjecaj da svima smetam. Jedini spas mi je momak,koji me drzi kao malo vode na dlanu,da mi nije njega ne znam sta bih sa zivotom.zelim da se sve sto prije zavrsi da osamostalim,i uzivam u zivotu koji cu sama sebi stvoriti.



Dečko me je ostavio pre 3 nedelje i pre neki dan ja nadjem ispod kreveta USB koji nije ni moj ni cimerkin. Jedina nada da se ponovo vidimo jeste upravo ovaj USB u slučaju da je njegov, jer postoji mogućnost i da je od dečka koji je ranije živeo u ovom stanu. Evo već pola sata molim Boga da sadržina USB-a ima veze sa njim, jer još uvek nisam proverila. Nadam se tome kao malo dete…

Nema komentara:

Objavi komentar